u

3 Aralık 2015 Perşembe

Palto Olayı

Sanırım palto seçimlerinde eskiye göre daha cesuruz.Kıyafetleri örtmek yerine onlara daha tarz daha spor bir görüntü veriyor.Bence sonbahar kış stillerinin olmazsa olmazııı.Rahat zahmetsiz bir tarz oluşturuyor birde spor ayakkabılarla kombinlenince ben aşk yaşıyorum o stille :D

 


İlk olarak tabiki street stillerine bakalım.Öncelikle renk şart..
Renkli bir tane edininnnnnn!!!!



                 Çok resmi bir görüntüsü olsa bile yumuşatmak için spor parçalar tercih edinn.Üstüme tam olsun derdi yaşamayın bırakın bol kalsın..

                         
Benim en en ennn çok sevdiğim renk deve tüyü ve kışa en çok yakıştırdığım renk.

                         


Böyle aynı renk kombinleri de çok seviyorum ben. Bu üstteki fotoğrafa da bayıldım. 
Şimdi biraz soft renklere bakalım.Pembe pek kullanışlı olmasa da gardroplarınıza renk katmak için ideal bir seçenek.

Ve bornoz tarzında böyle önden bağlamalı çokça şey gördüm mağazalarda.Bu tarz da gardroplarda yerini alabilir

                             



Siyah kaban tabiki aralarında en enn en kullanışlı olanıı. Ama benim gönlüm tabikiiii deve tüyü yada gri olandan yana.
                                   


Bulabileceginiz yerler :
Zara (Gönlümü çalan gri burda)
Mango
Bershka
İpekyol
Twist
Cos 
Acne Studios ( en mükemmel griler burdaaaaa )
Pull and Bear ( buradaki deve tüyü rengine bittimmmm )
Stradivarius
H&M ( bir kırmızı bir acı kahve kaban varkiiiii mükemmellll)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder