u

16 Nisan 2016 Cumartesi

CHOKER KOLYELER NASIL KOMBİNLENİR

Uzun uzun aralardan sonra geldim yineee.. Nasılsınız bakalım neler yapıyorsunuz..Ben Youtube videoları instagram ve okulda sınavlarla boğuşur durumdayım şu ara 24 saat hiç bir şeye yetmiyor.Burada yada instagramda olmasam bile Snapchat (didemmplt) te paylaşımlar yapıyorum oraya gelinn..Günler daha uzun olsa daha güzel olacak sankii.
Bugün Choker kolyelerden bahsedeceğiz nasıl kombinleneceginden nasıl kullanılacağından.Biliyorsunuz ki bu sezon çokça trend bir parça tabi doğru kullanımlarda.Öncelikle boynunuzu çok kapatan üstlerle tercih etmeyin çünkü hoş bir görüntü olmuyor.Boynunuzu omuzlarınızı yani 'off the shoulders' diye tabir ettiğimiz üstlerle ben daha çok yakıştırıyorum ama jean tshirt,gömlek  kombinleriyle de oldukça güzel duruyor.
Her marka yeni sezonunda bu tarz kolyelere yer verdi.Benim tercihlerim ise sadece düz siyah olanlar yada gold,bronz,silver renklerinde ince yapıda olanlar diğer renkli olanlarla pek barışık değilim gardırobuma koyamadım daha onları :)
Şimdi nasıl kullanılmış onlara bakalım..



En çok bu kullanımı sevdim ben hem inceler daha zarif değil mi :)







Eğer yok ben bunu sevmedim benim tarzım değil diyorsanız şallarınızı bu şekilde de kullanıp choker kolye tarzını yakalayabilirsiniz!!






En en en sevdiğim tarz bu oldu.Üst üste takmak uyum sağlamak çok çok güzel.



Buraya kadar okuduysanız çok tesekkürler mükemmel bir hafta sonu geçirinnn.

29 Ocak 2016 Cuma

Chanel 2016 İlkbahar-Yaz Couture


Karl Lagerfeld ile Chanel Haute Couture geçtiğimiz günlerde 'bebek evi' tasarımı sürdürülebilir yeşil yaşam teması ile gerçekleşti ve ben bayıldım bu temaya, görsel şov tek kelime ile HARİKA..Makyaj ise Tom Pecheux tarafından yapılmıştı gözlerde Kleopatra çizgileri vardı ve şeftali tonunda rujla tamamlanmıştı ve gerçekten abartı durmuyordu.Gigi ve Bella Hadid kardeşler ilk kez bu defilede yer aldı.Kendall Jenner'ın siyah taşlı elbisesinden bahsetmiyorum bile mükemmeldiiiii...
Fildişi ve altın renkler daha yogunlukta kayık yaka,boncuk,çicek,inci işlemelerle doluydu tüm koleksiyon ve tamamen geçmişin balo havaları var.



























27 Ocak 2016 Çarşamba

KIŞ STİLLERİ-1

Merhabalar yine ben uzun uzun aralar verdimmm ama finaller sonra grip falan derken bir sürü vakit geçtiii.Toparlanamadımmmmm :((( Videolar fotoğraflar yazılacak yazılar işler hepsi aksadı(YENİ VİDEO YÜKLEDİM BU ARADA HEYOOOO) .Şimdi yazacak fırsat buldum açıkçası.Kış bitmedenn Kış stillerine kobinlerine bakalım dedim bugun hazır evde ve finallerim bitmişken"sonunda heyoooo " post yazim dedim "Bİ ZAHMET ARTIK DİDEM" degil mi ama.
Bu kış gerçi sonbaharda da tamamen eskiye dönüş vardı ki bence bu stiller yazın da devam edecek.İlk olarak boğazlı kazak kolye küpe ikilisine gelelim.






Ben bu stile bayılıyorum çok çok çok cool durmuyor mu sizcede.Özelliklede enseden dagınık topuz küpe bogazlı kazak üçlüsü HARİKAAA!!!!! O yüzden bu tarzı deneyin.Ben özellikle çokça kalın büyük bogazlı kazakları çokça sevdim.Bir tane begendiğim bir şey bulsam alacagım direkt ama hiç bir yerde istediğim tarzda bulamadım.


      Sıradaki tarzımız ise etek kazak ikililerinden Ankara çok soguk olmasa giyineceğim ama bu şekilde çıksam zaten çok çabuk üşüyorum donarım muhtemelen ama bahara doğru geçişlerde böyle bir look yapalım..

      

Bu kış çok çok gördüğümüz YAPAY kürkler (gerçek almayalım lütfen hayvan katli olmasın !!!) çabasız şıklık resmen al çık. H&M de olanlar favorim.


 


Bu sezon çok gördügüm uzun kazaklar hem çorap çizmelerle hemde deri taytlarla benim çok begendiğim bir taz oldu açıkcası.




 Tekrar hayatımıza giren uzun kabanlar ben bayıldım iyikiii iyikii tekrar trend oldu çok şık casual bir parça bence tarz şıklık rahatlık hepsiii bu parçada..



 Çorap çizmelerden bahsetmesem olmazdı harikalar degil mi süet oluşu beni benden aldı zaten Gardropların olmazsa olmazlarından..


Oversized kazaklar zaten geçtiğimiz sezondan beri gündemde hiç gitmesin bunlarda olması gereken hayat kurtarıcı çabasız şıklık parçalarından.