u

27 Ocak 2016 Çarşamba

KIŞ STİLLERİ-1

Merhabalar yine ben uzun uzun aralar verdimmm ama finaller sonra grip falan derken bir sürü vakit geçtiii.Toparlanamadımmmmm :((( Videolar fotoğraflar yazılacak yazılar işler hepsi aksadı(YENİ VİDEO YÜKLEDİM BU ARADA HEYOOOO) .Şimdi yazacak fırsat buldum açıkçası.Kış bitmedenn Kış stillerine kobinlerine bakalım dedim bugun hazır evde ve finallerim bitmişken"sonunda heyoooo " post yazim dedim "Bİ ZAHMET ARTIK DİDEM" degil mi ama.
Bu kış gerçi sonbaharda da tamamen eskiye dönüş vardı ki bence bu stiller yazın da devam edecek.İlk olarak boğazlı kazak kolye küpe ikilisine gelelim.






Ben bu stile bayılıyorum çok çok çok cool durmuyor mu sizcede.Özelliklede enseden dagınık topuz küpe bogazlı kazak üçlüsü HARİKAAA!!!!! O yüzden bu tarzı deneyin.Ben özellikle çokça kalın büyük bogazlı kazakları çokça sevdim.Bir tane begendiğim bir şey bulsam alacagım direkt ama hiç bir yerde istediğim tarzda bulamadım.


      Sıradaki tarzımız ise etek kazak ikililerinden Ankara çok soguk olmasa giyineceğim ama bu şekilde çıksam zaten çok çabuk üşüyorum donarım muhtemelen ama bahara doğru geçişlerde böyle bir look yapalım..

      

Bu kış çok çok gördüğümüz YAPAY kürkler (gerçek almayalım lütfen hayvan katli olmasın !!!) çabasız şıklık resmen al çık. H&M de olanlar favorim.


 


Bu sezon çok gördügüm uzun kazaklar hem çorap çizmelerle hemde deri taytlarla benim çok begendiğim bir taz oldu açıkcası.




 Tekrar hayatımıza giren uzun kabanlar ben bayıldım iyikiii iyikii tekrar trend oldu çok şık casual bir parça bence tarz şıklık rahatlık hepsiii bu parçada..



 Çorap çizmelerden bahsetmesem olmazdı harikalar degil mi süet oluşu beni benden aldı zaten Gardropların olmazsa olmazlarından..


Oversized kazaklar zaten geçtiğimiz sezondan beri gündemde hiç gitmesin bunlarda olması gereken hayat kurtarıcı çabasız şıklık parçalarından.



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder