u

16 Nisan 2016 Cumartesi

CHOKER KOLYELER NASIL KOMBİNLENİR

Uzun uzun aralardan sonra geldim yineee.. Nasılsınız bakalım neler yapıyorsunuz..Ben Youtube videoları instagram ve okulda sınavlarla boğuşur durumdayım şu ara 24 saat hiç bir şeye yetmiyor.Burada yada instagramda olmasam bile Snapchat (didemmplt) te paylaşımlar yapıyorum oraya gelinn..Günler daha uzun olsa daha güzel olacak sankii.
Bugün Choker kolyelerden bahsedeceğiz nasıl kombinleneceginden nasıl kullanılacağından.Biliyorsunuz ki bu sezon çokça trend bir parça tabi doğru kullanımlarda.Öncelikle boynunuzu çok kapatan üstlerle tercih etmeyin çünkü hoş bir görüntü olmuyor.Boynunuzu omuzlarınızı yani 'off the shoulders' diye tabir ettiğimiz üstlerle ben daha çok yakıştırıyorum ama jean tshirt,gömlek  kombinleriyle de oldukça güzel duruyor.
Her marka yeni sezonunda bu tarz kolyelere yer verdi.Benim tercihlerim ise sadece düz siyah olanlar yada gold,bronz,silver renklerinde ince yapıda olanlar diğer renkli olanlarla pek barışık değilim gardırobuma koyamadım daha onları :)
Şimdi nasıl kullanılmış onlara bakalım..



En çok bu kullanımı sevdim ben hem inceler daha zarif değil mi :)







Eğer yok ben bunu sevmedim benim tarzım değil diyorsanız şallarınızı bu şekilde de kullanıp choker kolye tarzını yakalayabilirsiniz!!






En en en sevdiğim tarz bu oldu.Üst üste takmak uyum sağlamak çok çok güzel.



Buraya kadar okuduysanız çok tesekkürler mükemmel bir hafta sonu geçirinnn.